Kiöntőláda - miez?

Annyi a lényeg, hogy haladok a korral. Ma már annyian hallatják a szavukat (tök mindegy, hogy kinek áll jól), hogy úgy éreztem, ha másoknak lehet, akkor nekem miért ne? Miért ne írhatnám le, hogy mit gondolok a kurva országról, egészen a szimpla hétköznapi dolgokig? Igyekszem, igyekszem. Szubjektív is maradni, meg minden. .:laslo:.

Témák, amik eddig voltak

Linkblog

Archívum

Go laslo

2007.01.03. 11:57 laslo

Fantasztikus. Nem tudom, meddig tart majd ez a nagy lelkesedésem, de már régóta gondolkozom, hogy valamilyen formában megjelentetem, de legalábbis eltárolom a gondolataimat. Gondolom ez nem nagy újdonság, sokan vannak így ezzel.

Mindjárt érdemes lenne valami olyan dologgal kezdeni, ami úgy 'odaüt', érdekes, és nem olyan sablonos, mint az első néhány sor. Na de na. Valahogy el kell kezdeni, nem ülhetek mindjárt neki és osztani az észt, egyrészt ahhoz még fiatalnak érzem magam, másrészt különben is, ki vagyok én?

Később még folytatom, most tanulás.hu..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://laslo.blog.hu/api/trackback/id/tr2825676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása