A figyelemfelkeltő-bevezető-reklámkampány egy újabb gyöngyszemére lettem ma figyelmes a villamoson, hazafele jövet. Pontosabban nem csak a villamosról láttam, hanem már korábban, a Blahán, a metró sztésönben. Egy szmájli elforgatva, és kiírva alá, hogy ?öröm? asszem, annyira nem figyeltem meg.
Kérdezem én: van még ma Magyarországon olyan épelméjű ember aki egy ilyen elcsépelt szart megpillantva azon kezd el tanakodni, hogy vajh' mi is ez? Az ilyen típusú, 'majd felfigyelnek az emberek és érdekelni kezdi őket és majd alig várják, hogy megtudják' reklámoknak nagyon nagyon lejárt az idejük. Vagy ha nem is, akkor ezt nem a másik untig unt jellel, a :)-val kéne megfejelni. Jaj, nagyon vicces, mindjárt mosolygok, csak előtte beveszem a nyugtatót. Ér ez valamennyit?
Ér, bizony. Valamelyik okos reklámügynökség ezért komoly pénzeket nyalt fel. Sajnos az ilyen agyament balfasz reklámokról oldalakat lehetne írni, és még akkor hol a TV meg a rádió. Mára valószínűleg csak ennyi jutott, de ilyen témában biztos fogok még írni (, mert ez érdekel).
-laslo-
Kérdezem én: van még ma Magyarországon olyan épelméjű ember aki egy ilyen elcsépelt szart megpillantva azon kezd el tanakodni, hogy vajh' mi is ez? Az ilyen típusú, 'majd felfigyelnek az emberek és érdekelni kezdi őket és majd alig várják, hogy megtudják' reklámoknak nagyon nagyon lejárt az idejük. Vagy ha nem is, akkor ezt nem a másik untig unt jellel, a :)-val kéne megfejelni. Jaj, nagyon vicces, mindjárt mosolygok, csak előtte beveszem a nyugtatót. Ér ez valamennyit?
Ér, bizony. Valamelyik okos reklámügynökség ezért komoly pénzeket nyalt fel. Sajnos az ilyen agyament balfasz reklámokról oldalakat lehetne írni, és még akkor hol a TV meg a rádió. Mára valószínűleg csak ennyi jutott, de ilyen témában biztos fogok még írni (, mert ez érdekel).
-laslo-