Kiöntőláda - miez?

Annyi a lényeg, hogy haladok a korral. Ma már annyian hallatják a szavukat (tök mindegy, hogy kinek áll jól), hogy úgy éreztem, ha másoknak lehet, akkor nekem miért ne? Miért ne írhatnám le, hogy mit gondolok a kurva országról, egészen a szimpla hétköznapi dolgokig? Igyekszem, igyekszem. Szubjektív is maradni, meg minden. .:laslo:.

Témák, amik eddig voltak

Linkblog

Archívum

Hogyan ne csináljunk reklámot I.rész

2007.01.04. 13:10 laslo

A figyelemfelkeltő-bevezető-reklámkampány egy újabb gyöngyszemére lettem ma figyelmes a villamoson, hazafele jövet. Pontosabban nem csak a villamosról láttam, hanem már korábban, a Blahán, a metró sztésönben. Egy szmájli elforgatva, és kiírva alá, hogy ?öröm? asszem, annyira nem figyeltem meg.
Kérdezem én: van még ma Magyarországon olyan épelméjű ember aki egy ilyen elcsépelt szart megpillantva azon kezd el tanakodni, hogy vajh' mi is ez? Az ilyen típusú, 'majd felfigyelnek az emberek és érdekelni kezdi őket és majd alig várják, hogy megtudják' reklámoknak nagyon nagyon lejárt az idejük. Vagy ha nem is, akkor ezt nem a másik untig unt jellel, a :)-val kéne megfejelni. Jaj, nagyon vicces, mindjárt mosolygok, csak előtte beveszem a nyugtatót. Ér ez valamennyit?
Ér, bizony. Valamelyik okos reklámügynökség ezért komoly pénzeket nyalt fel. Sajnos az ilyen agyament balfasz reklámokról oldalakat lehetne írni, és még akkor hol a TV meg a rádió. Mára valószínűleg csak ennyi jutott, de ilyen témában biztos fogok még írni (, mert ez érdekel).

-laslo-

Szólj hozzá!

Címkék: reklám szar

A bejegyzés trackback címe:

https://laslo.blog.hu/api/trackback/id/tr925914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása