Kiöntőláda - miez?

Annyi a lényeg, hogy haladok a korral. Ma már annyian hallatják a szavukat (tök mindegy, hogy kinek áll jól), hogy úgy éreztem, ha másoknak lehet, akkor nekem miért ne? Miért ne írhatnám le, hogy mit gondolok a kurva országról, egészen a szimpla hétköznapi dolgokig? Igyekszem, igyekszem. Szubjektív is maradni, meg minden. .:laslo:.

Témák, amik eddig voltak

Linkblog

Archívum

How to make a vicci blog?

2007.01.14. 00:21 laslo

Kedves gyerekek.
Egy kis segítséget szeretnék kérni tölletek. Milyen irányba változzon az oldal? Írjak több viccest, vagy politikát, vagy fikázást? Vagy fikázzak viccesen, vagy politizáljak fikázva? Vagy mi. Öö, igen, nektek szól ez az üzenet, nektek, annak az egy-két-pár embernek, akik tudják ezt az oldalt és - remélem - olvasgatják is. Ne legyetek már szégyenlősek, írjátok meg a véleményeteket, ott van kani betűkkel, hogy szólj hozzá!

u.i.: Ja, ha Seri ír, az nem ér! Mindig csak ő ír, ez így nem reprezentatív. hehehe

8 komment

Címkék: közvéleménykutatás

A bejegyzés trackback címe:

https://laslo.blog.hu/api/trackback/id/tr9128264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seri 2007.01.14. 01:03:56

de igenis reprezentatív vok. :)
szóval nekem nem tetszik a fejléc.. az a fekete-fehér az bejött, ennél a szöveg nem mókás.. a dizájn még elmegy. :)
öm.. azontúl pedig inkább vicceset írj, de elmélkedőset.. pl a telefondrogos bejött.. jo-jo én is benne voltam na, de nem csak ezért tetszett. ;) politika jöhet, de az meg olyan tudodhogy.. :)
ez a hsz nem lett vmi egzakt, de remélem hasznos, pá

laslo 2007.01.14. 11:58:21

jolvan Seri, kiestél :D amúgy megfontoltam, beraktam a fontolóládába. még várok véleményeket továbbra is.

Fruzs 2007.01.14. 12:03:36

Egyet értek Serivel a fejléccel kapcsolatban, a másik nekem is sokkal jobban elnyerte a tetszésem. Ez most olyan hóbortos a másik meg olyan egyszerű de igényes volt! Témaileg meg hát... nem is tudom... Maradjunk a poénos dolgoknál. Na hát remélem hasznodra vált! Pusz

laslo 2007.01.14. 12:06:25

vettem, vettem. asszem változtatok majd kicsit rajta, hogy ne a funny beütése legyen, hanem vissza az igények földjére.

Bogi 2007.01.14. 21:21:47

Hát, nekem tetszik ez is, de most jobban meggondolva...:) én ha emlékszel egyébként is kérdeztem, h minek a dizájnváltás?:)
A témáknál meg egyetértek Serivel, olyan vicceselmélkedőset!:)

Szabina 2007.01.14. 21:28:33

Hát a dizájn...ööö, a régebbi nekem is jobban tetszet, de ez sem rossz:Paztán a témák, háát:DSerivel nem szeretek egyet érteni, de most muszáj:P;)rem segitettem:D(K)

laslo 2007.01.14. 23:05:00

Na tessenek megcsodálni, itt az új izé, arculata, dizájnja az oldalnak :)

Seri 2007.01.14. 23:10:09

szeretlek titeket :D
süti beállítások módosítása