Kiöntőláda - miez?

Annyi a lényeg, hogy haladok a korral. Ma már annyian hallatják a szavukat (tök mindegy, hogy kinek áll jól), hogy úgy éreztem, ha másoknak lehet, akkor nekem miért ne? Miért ne írhatnám le, hogy mit gondolok a kurva országról, egészen a szimpla hétköznapi dolgokig? Igyekszem, igyekszem. Szubjektív is maradni, meg minden. .:laslo:.

Témák, amik eddig voltak

Linkblog

Archívum

Hogyan ne csináljunk reklámot II.

2007.01.12. 19:21 laslo

Brékoll brékoll! Istenem, megvaan! Az általam korábban annyira lesajnált reklámkampány úgy néz ki, máris révbe ért. De jó, hogy legalább nem hagyták az idegeket a végletekig elcsigázódni! És komolyan, mekkora nagy durranás lett abból az "öröm" plakátból. Hát ilyen: pukk! Vagy inkább phh!
A logoról vagy jót, vagy semmit. Na jó mégse semmit. Olvastam már róla véleményeket. És.. rájöttem, hogy az én fantáziám nem annyira perverz, mint más embereké, én beértem egy sima nagyhal megeszi a kis halat asszociációval. Vagy olyan "tökmindegy mit csinálsz, úgyis fel leszel falva" érzést kelt bennem.
Mindenesetre sokkal viccesebb az az elképzelés, hogy mi éppen egy orális aktusnak lehetünk szemtanúi felülnézetből. Gyakran van is az embernek olyan érzése, mikor felvesz pénzt és pár nap múlva kapja az smst, hogy 'ja, mert felvettél amúgy még levontunk x összeget', vagy mikor hó végén küldik a kontókivonatot, és rádöbbenek, hogy a zsebpénzem az sajnos a 0,00-0,01% kamatsávba esik. - ezek ennyire nyíltan felvállalják, hogy szopatják az embereket?
És még valami! Most veszem csak észre! Csak engem emlékeztet az otpbank felirat egészen véletlenül kísértetiesen a postabankéra? Sajnos nem találtam használható bizonyítékot, amit kirakhatnék ide, de amit találtam beigazolta a feltevésemet. Ez lenne netán a 21. század standard banklogoja?

frissítés:

- időközben találtam perdöntő bizonyítékot:




Itt inkább egy frappáns 'play' jellel mutatják, hogy mennyire játékos ez a bankvilág - és persze, hogy mennyire találékony és ötletes a PR részleg, meg a reklámügynökség, ami a 20. század szarrá használt, agyon mosott szmájli és play jeleivel képzeli el egy közepesen-, vagy nagyon nagy pénzintézet arculatát. Legalább a Postabank nem díszeleg sehol, az Erste bekebelezte. Kíváncsi vagyok ez utóbbinak az arculatára, vajon bevállal-e egy olyat mint az új OTP?

-laslo-

Szólj hozzá!

Címkék: reklám bank talány

A bejegyzés trackback címe:

https://laslo.blog.hu/api/trackback/id/tr3628090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása