Kiöntőláda - miez?

Annyi a lényeg, hogy haladok a korral. Ma már annyian hallatják a szavukat (tök mindegy, hogy kinek áll jól), hogy úgy éreztem, ha másoknak lehet, akkor nekem miért ne? Miért ne írhatnám le, hogy mit gondolok a kurva országról, egészen a szimpla hétköznapi dolgokig? Igyekszem, igyekszem. Szubjektív is maradni, meg minden. .:laslo:.

Témák, amik eddig voltak

Linkblog

Archívum

Mélázzunk a szarról

2007.01.03. 22:12 laslo

Filozófia. Tulajdonképpen valószínűleg én vagyok olyan faragatlan és bünkő, de semmi hasznosságát nem érzem ennek a tárgynak. Ráadásul kommunikáció filozófiai alapjai. Csupa nagy betűvel, csak a szépség kedvéért írtam úgy, ahogy. Ez ezt mondta, az erre jött rá, amaz meg kitalálta, hogy.. Erről szól. Ezeknek az antik görögöknek nem volt jobb dolguk.
Feküdtek egész nap az olajfák alatt, szőlőt zabáltak, a fiatal tanítványaikkal szórakoztak és azon gondolkoztak, hogy a nap miért nem szögletes. És a legszörnyűbb, hogy később még követőik is akadtak, akik ezt a mélázást tökélyre fejlesztették. Nietsche, Saussure, és még sokan mások, akik úgy gondolták, az emberiség hamarosan kihal, ha nem tudjuk meg, hogy a nyelvnek valójában hiányos a kifejezőképessége. Nahát.
Mégegyszer mondom. Valószínűleg én vagyok ilyen szörnyen utálatos és tanítatlan, de ez engem akkor se érdekel, és valószínűleg 10 év múlva sem fog, hacsak éppen nem a Legyen Ön is Milliomosban akarom a 40 milliót megnyerni, vagy reggelente a Napkeltében osztani az észt. Még bármi meglehet..
Holnap ebből vizsga, jóccakát!

1 komment

Címkék: szar filozófia görög

A bejegyzés trackback címe:

https://laslo.blog.hu/api/trackback/id/tr1925829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laslo 2007.01.12. 23:48:18

Szót kérek! 5-öst kaptam ebből a 'szarból' :) Úgyhogy belátom, annyira nem is az.
süti beállítások módosítása