Kiöntőláda - miez?

Annyi a lényeg, hogy haladok a korral. Ma már annyian hallatják a szavukat (tök mindegy, hogy kinek áll jól), hogy úgy éreztem, ha másoknak lehet, akkor nekem miért ne? Miért ne írhatnám le, hogy mit gondolok a kurva országról, egészen a szimpla hétköznapi dolgokig? Igyekszem, igyekszem. Szubjektív is maradni, meg minden. .:laslo:.

Témák, amik eddig voltak

Linkblog

Archívum

Napi betevő

2007.01.17. 23:21 laslo

Most, hogy több napja gyakorlatilag alig mozdulok ki, kevés inger ér, nehezebben jönnek fel témák. Illetve lenne, amiket az interneten találok, de azok vagy ösztönösen a hányást indítják meg az emberben, vagy már általában egyszer megtárgyalták, én meg most itt mit álljak le okoskodni? Arra ott van Semjén meg Mikola.

Tehát ott tartottam, hogy ingerszegény környezet, ingerszegény környezet, még tv-t se nézek, jupii. Így is van egy jó pár dolog ami sorvasztja az ember agyát mind fizikálisan, mind szellemileg. Magyar 'kutatóknak' persze már jópár éve sikerült a két hatást ötvözni, és a hidrogénbomba után megszületettek az első magyar kereskedelmi tévécsatornák, az Rtl Klubbal az élen. Ha tehetem, kapásból elkerülöm az összes műsorát, kivéve a Cobra 11-et, mert az jó. Persze tudom azt is, hogy a Balázs showt meg Győzikét se nézi senki - illetve a jelenlevők azok kivételek -, csak a sarki bolttól kezdve a buszon is mindenki ezeket a szarokat nyomja. Mert nincs más. Ezzel el van intézve, kedves elvtársak, aki meg szeretné magát mutatni az tolja le a gagyáját a Hősök terén, fingja el a Rákóczi-indulót, és a drága ertéel már teszi is az arcába a kamerát, a Fókuszba belefér. Tudatos háborút indítottak az emberek agya ellen, és úgy néz ki, győzni fognak. Nincs mindenkinek pénze HBO-ra.

Jó-jó, én kivédem, mintahogy sokaknak is van egy értékrendjük, meg tudjuk húzni a határt a nézhető és a halálosan szar műsorok között, és igenis, ha úgy adja, kezembe tudok venni egy kibaszott könyvet. Mert ugye olvasni azt már elfelejtettünk. Igen, ezzel így vagyok én, meg ő, meg ő, meg még ő is, bár láttam, hogy múltkor valóvilágot nézett. De mi van azokkal, akik nem tudják kivédeni ezeket a támadásokat, és most itt azokra a gyerkőcökre gondolok, akik orvosi igazolással otthon néznek ki a fejükből. Mert igen, én is voltam fiatalabb, én is voltam beteg, én is feküdtem otthon, és döglöttem meg az unalomban, és legbelül még botránkoztam is, mert a legértelmesebb műsort az MTV adta. Neem, nem a királyi tévére gondolok, nem vagyok droid. Az úgynevezett Music Television, na az küldte a tutit. Igaz, hogy egy idő után az is unalmassá tud válni, de legalább nem kaparom tőle a falat.

Evezzünk még egy pár korosztállyal lejjebb. Avagy mit kínál a Cartoon Network és a többi ?mese?csatorna. Ujjunk a kapcsolón, óvatosan nyomjuk meg, közben másik kezünkkel takarjuk el a gyerekek szemét. Nem véletlenül, épp a transformer lőtte szét rakétával a mangasrác fejét, hiába használta az energiapajzsot. Nemhogy 12, de 16-os karikát érdemelne. Emlékszem, én Walt Disney-n, meg Tom és Jerry-n nevelkedtem, mégse jutott eszembe sose, hogy vasalóval megdobáljam az öcsémet. Mert felfogható volt az egész szitu. De mit látnak-hallanak a mai csöppségek? Gagyi animációval emberszerű szörnyek gyepálják egymást az elejétől a végéig, a kissrác meg azt se tudja mi a faszról szólt most ez.
Hja, majd megfeledkeztem, a Minimax. A másik véglet. A Star Wars és a hentai díszletek közül már valahogy sikerült kimenekülnünk, viszont betévedtünk Uhrin Benedek és Kiszel Tünde közös álomvilágából felépített meseországba, ahol a Kis Patak mellett játszik Donatellácska. Fújj, vidd innen, nem kell, jó? Talán furcsa, de a kevés jó mesék egyikét, a SpongyaBobot is épp az MTV adja reggelente.

Hát ideje felkötni a gagyánkat, attól tartok a könyv, mint olyan hamarosan újra felvirágzik - vagy nem. A magyar ember, mint azt már sokszor leírtam, már csak ilyen. Bárminemű szart a szájába lehet adni, össze lehet vele rágatni, lenyeletni, és még azt is lehet mondatni vele hogy nagyon finom volt, köszönöm szépen. Illetve azt nem kell. Mondani már magától fogja mondani, amint az a szar hatni kezd.

-laslo-

2 komment

Címkék: magyarok tv kínálat generációk

A bejegyzés trackback címe:

https://laslo.blog.hu/api/trackback/id/tr6529233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seri 2007.01.19. 16:48:29

Azon filózok most épp melyik műsor váltotta ki belőled a TV-s frankómegmondást. :)
Tom és Jerry, Spongyabob rulz. :) hiányoznak :(

laslo 2007.01.20. 00:20:50

Nem nézek tv-t mostanában. Csak eszembe jutott, hogy lenne rá lehetőségem, de nem kívánom. És miért? Mert nem nyújt megfelelő színvonalú kikapcsolódást.
süti beállítások módosítása